درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 39271
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

یادواره شهید حسن مقیمی روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور جمعی از معاونان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت پایگاه بسیج شهید مقیمی در موزه مرکزی شهدا برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , یادواره ها , ,

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خراسان رضوی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج به معنی حضور مردم در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در هر زمان که نیاز احساس شود، است.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , یادواره ها , ,

همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای روستای محمدتقی بیک شهرستان درگز برگزار شد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج استان ها , یادواره ها , ,

مراسم گمنام زمین و آشنای آسمان در دانشگاه شاهد برگزار شد

در ادامه گزارش تصویری این مراسم تقدیم می شود.

 




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , یادواره ها , ,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: باید از خاطرات، مبارزات و مجاهدات شهدا الگو گرفته و این الگو را بهترین منشور فرهنگی در کشور بدانیم.

در راستای ترویج فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و پاسداشت مقام معنوی آلاله‌های سرخ و همزمان با ایام هفته دفاع مقدس یادواره هشت شهید والامقام پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) تربت حیدریه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه و رهروان شهدا با اجرای برنامه‌های خاص در محل حسینیه رضایی این شهرستان برگزار شد.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,
 

22 اسفند ماه که سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است، با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۳ به نام روز بزرگداشت شهدا نام گرفت.

اما سوالی که در ذهن متبادر می شود این است که: شهدا از ما چه می خواستند و ما بعد از ایشان چه کرده ایم؟




موضوع :
یادواره ها , ,

شهید؛ والاترین مکبّر آزادگی

روز ۲۲ اسفندماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران که همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) است به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی، دیباچه‌ای به همه مخاطبان تقدیم می‌گردد:
 



موضوع :
یادواره ها , مقالات , ,

ترویج فرهنگ ایثار، کشور را در مقابل هجمه فرهنگی ایمن می‌کند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دهمین یادواره 396 شهید و 18 شهید گمنام شهرستان رودبار، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل‌های آینده کشور را در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایمن می‌کند.




موضوع :
اخبار بسیج , یادواره ها , ,

یادواره 34 شهید گرانقدر روستای طجرعلوی برگزار شد

اولین یادواره 34 شهید گرانقدر روستای طجرعلوی با پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد در مسجد جامع روستا برگزارشد.




موضوع :
اخبار بسیج , یادواره ها , ,

«شهید» و «بسیج» الگوهای بدون مرز نظام اسلامی هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی شهیدان عرصه جهانی هستند، تصریح کرد: شهید و بسیج الگوهای بدون مرز نظام اسلامی محسوب می‌شوند.




موضوع :
اخبار بسیج , یادواره ها , ,

یادواره "تبار مهر" به منظورگرامیداشت 31 نفر از پدران شهید کارکنان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثاگران 10 آذرماه 93 با حضور حجت الاسلام و المسلمین موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی، میعاد صادقی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی، سرهنگ خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج و جمعی از مدیران کل بنیاد در نمازخانه ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد. که گزارش تصویری آن در ادامه تقدیم می گردد .




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , گزارش های تصویری , یادواره ها , ,

یادواره "تبار مهر" گرامیداشت 31 نفر از پدران شهید کارکنان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد به همت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.




موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , یادواره ها , ,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل : وظیفه ما تلاش برای رسیدن به اهداف شهداست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در یادواره 50 شهید والامقام محلات معجز و باغمیشه اردبیل، گفت: شهیدان با تمام غیرت و جوانمردی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و وظیفه ماست که در راستای رسیدن به اهداف آنان تلاش کنیم.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز شهرستان گلپایگان برگزار شد

كنگره بزرگداشت سرداران و ۳۷۲ شهيد سرافراز گلپايگان به نام امام زادگان عشق در روز پنج شنبه هفدهم مهر ماه جاری  با قرائت پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامی كه از سوي حجت الاسلام و المسلمين اسماعيلي نماينده ولي فقيه و امام جمعه گلپايگان قرائت گردیدبه اين شرح است:

رحمت و رضوان خدا بر اين شهيدان والامقام و همه فداكاراني كه رضاي الهي و اداي تكليف جهادي را بر هر خواسته و انگيزه هاي ديگر ترجيح دادند و با ايثار و شجاعت خود، اسلام و ايران و انقلاب را سربلند كردند ..

اين مراسم با شكوه كه با استقبال خانواده معزز شهداء و آحاد مختلف مردم روبرو شد ضمن قرائت دل نوشته اي توسط فرزند شهيد سيد مصطفي شجاعي و سخنراني سردار حاج علي فضلي و با اجراي تاثير گذار و خوب سيد جواد هاشمي و هنرمند ارزشي محمد گلريز و مديحه سرايي حاج مهدي سماواتي برگزار گرديد.

در این مراسم نمايشگاه هایی با موضوع های نقش زنان در جنگ، پشتيباني جنگ، پوستر عفاف و حجاب از منظر شهداء برگزار گردید و مراسم كلنگ زني ساخت يادمان شهداي گمنام شهر گوگد انجام شد و از يادمان كنگره امام زادگان عشق پرده برداري شد.




موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,

رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران:

دفاع مقدس نمایش مجموعه‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمال یک ملت است      

حضرت آيت‌الله العظمی امام خامنه‌اي (مدظله) رهبر معظم انقلاب اسلامي، روز پنجشنبه سوم مهر ماه جاری با صدور پيامي به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، تأکید کردند: دفاع هشت‌ساله‌ی ملت ایران مجموعه‌ی در هم تنیده ئی از عظمت‌های یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه‌ی شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده‌ی دیگر به چشم می‌آید.




موضوع :
یادواره ها , ,

یادواره شهدای شاخص استان سرداران قهاری سعید ،حسن صوفی و 50 شهید کوی مدنی برگزار شد

 

مراسم یادواره 50 شهید زمین شهری کوی مدنی همدان با محوریت شهدای شاخص استان سرداران سعید قهاری سعید و حسن صوفی در مسجد المهدی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان،نمایندگان مجلس شورای اسلامی،جمعی از فرماندهان و مسئولین ،خانواده معظم شهدا وجانبازان برگزارشد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین {ع} استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: حرکت شهدا ،هیچگاه احساسی نبوده و دفاع از کیان اسلامی همواره به عنوان تکلیف دینی ،ولایت مداری و برنامه ریزی در مقابل دشمن بوده است.

مشروح خبر در ادامه .........




موضوع :
یادواره ها , ,

 یادواره شهدای گردان 155 لشگر انصار الحسین در دانشگاه بوعلی سینا برگزارشد

ششمین یادواره شهدای گردان 155 لشگر 32 انصارالحسین {ع} با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا با سخنان زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد

نماینده مردم تهران طی سخنانی در این مراسم باشکوه با بیان اینکه این یادواره به نام شهید محمد علی زارعی و 400 شهید گردان 155 لشگر همیشه پیروز انصار همدان برگزارشده گفت: برای هر کدام از شهدا می توان کتابی نوشت و دروس زیادی از آنها آموخت

دکتر زاکانی با بیان اینکه شهدا طاقت مشهور شدن را نداشتند افزود: امروز برخی برای شهرت حاضر هستند روی همه ارزشها پا بگذارند و فرهنگ ناب شهید و شهادت را خدشه دار نمایند،پس بیائیم این فرهنگ را در جامعه زنده نگه داریم.

زاکانی شهدا را راستگو،صادق و با ایمان برشمرد و ادامه داد: شهدا هرگز به خود و به دیگران دروغ نمی گفتند و همیشه صداقت داشتند چرا که به خدا متصل بودند.




موضوع :
یادواره ها , ,

 

خبرنگار بسیج ایثار : یادواره سرداران و 110شهید گردان های ادوات تیپ های 44 قمربنی هاشم علیه السلام و 91 بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در گلزار شهدای زرین شهر برگزار شد .

به گزارش حیات؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان در این مراسم ، گفت : اگر می خواهیم از شهدا صحبت کنیم باید ازتکلیفی که به واسطه خون شهدا بر عهده ملّت ایران است صحبت کرد.

سردارسرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی، افزود: از شروع انقلاب اسلامی ایران،معلوم بود که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد توطئه برخواهند آمد تانگذارند از اسلام چیزی باقی بماند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران با دست خالی، اسباب بهت و ناباوری تمام مستکبران جهان را فراهم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یادآور شد: شالوده تمام پیروزی های ملت ایران ، فتح خرمشهر قهرمان بود که منشأ دلاوری های نام آورملت ایران شد و نماد شجاعت آن ، نوجوان سیزده ساله ای به نام شهید حسین فهیمده است.

وی، نوجوانان بسیجی همچون شهید فهمیده ها را نماد بارز فرهنگ و روحیه شهادت طلبی و ایثار ملت ایران دانست.

این یادگار دفاع مقدس ، گفت : با تکیه بر فرهنگ شهادت طلبی می توان بر تمام ارتش های مجهز دنیا پیروز شد و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس این ایده و باور را ثابت کردند. گفتنی است قرائت کلام الله مجید ، دکلمه خوانی ، مداحی از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.




موضوع :
یادواره ها , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد